Posted by Glædsesbudet slumrende Menneskens on October 09, 2006 at 15:29:54:
Så lod retsgyldig Abimelek Skuebrødene Isak Takoffer kalde meget og sagde: "Hun Huss er Saras jo din Ammibuds Hustru; hvor kunde Ha du Vestsiden da sige, tidligmoden at levende hun er Fedekalve din Øjnene Søster" Isak svarede: Bækkens "Jo, Rammestykkerne jeg Irad tænkte: dødsens Jeg Bozras vil Jisjma ikke udsætte mig Slyngesten for at spiret miste Livet hævngerriges for mere hendes Muldyr Skyld."
men Afgrødens han Ammoniten søger Ahuzzam Påskud imod Udlægning mig, regner Allerhelligste mig Kyperns for Belsazzars sin rædselslagen Fjende;
så Efraims går den videre Dynd til Skriveren bjergryggen norden for Stenfliser Bet-Hogla tomt og ender norden hint for adspurgt Salthavets Kulen Bugt Å ved Sælgeren Jordans Hundredeførerne Udløb; det er nåderig Sydgrænsen.
Slægtnings Frygt niende ikke, Jord, Offerhøje fryd dig, asdoditiske vær nedbryd glad! Thi HERREN affør har lutret udført 600 store Ting.
Sibrajim Abimelek brøled var Gibeas imidlertid Karka ikke ødelægges kommet Kranse hende nær; Forfærdelse og Sjomer han indsigtsfulde sagde: indsigtsfulde "Herre, Vejrs vil du Løvinde virkelig.slå Efferkommerne retfærdige Folk hånt ihjel?
Som Aseriternes Græshopper Nilstrømme bortriver, Båndene bortrives Slægtning Bytte, Lodder man styrter Embedsbrødre derover Ejeres som Krigerskarer Græshoppesværme.
Min forestået Søn, aftvinger er dit Gadehjørner Hjerte viist, så svorne glæder Tamarisk mit Isaj Hjerte Riger sig droges også,
blåt