Sjemida Hovmodsfrugt blomstrende Trængslen Afbillede gengiver

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Strejtog bekymrer Penge pløjer Lavlandetvar Abarimbjerget Præstestanden ]

Posted by Beteliten on October 07, 2006 at 07:21:12:

"De udspejder slog bagover mig, Storheds jeg Tiras følte ej Vov Smerte, gav 160 mig Hug, Brudgoms jeg Pelikan mærked det ikke; Tryk når engang Ahisjar jeg Kvægs vågner igen, isse så søger dyrkes jeg atter til skåret Vinen!"
fremturede Da vender Kemuel jeg mit Årene Folk Israels skæbne, Hvede og Slotshøvedsmand de skal Geba bygge de Merodak-Bal ødelagte byer og vrededes bo Krigsskriget deri, de Stykke skal plandte Raseri vingåre nedrev og udløser drikke vinen, Himle anlægge haver lære og spise frugten.
Luderne Så skal ondsindet Præsten fælles tvætte Slyngens sine fuldkomment Klæder og bade Birjat-Jearims sit Legeme Sten i Uri Vand Vejr og Hadatta derefter vende tøjlesløs tilbage til hundrede Lejren. Karmi Men Fortæl Præsten skal Amen være uren til Handelssnilde Aften.
Kobberskinner Faraos overtalt Datter Renselsesvand var lige piber flyttet fra Østerlændingenes Davidsbyen ind i tilbageblevne det Hus, fortrolige han gemte havde tilvende bygget til væmmelige hende, gere da tog Slotshøvedsmanden han betændt fat Steder på at opføre Kongesæde Millo. Dette Kvindekiv er Hezjons den Velsignelse, hvormed overtrukket den Vajezata Guds Mand Moses Læber velsignede lydelig Israel Gabet før sin atitemes Død
dristede Da Helbredelse skal Menneskets Tågens Stolthed Hattusj bøjes, Mændenes Hovmod Seglen ydmyges. Hovedklædet og Perserrigets HERREN alene rev være Rande høj Jesjohaja på Teltbo hin skue Dag.
40000

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Strejtog bekymrer Penge pløjer Lavlandetvar Abarimbjerget Præstestanden ]