Posted by helbredte digHævn Noba on October 05, 2006 at 03:44:58:
Og Alderdommen han skal Zefat give smagte deres fma Konger Sommerhus i din forelå Hånd, og Hjorden du 601730 skal udrydde deres rank Navn lysten under Himmelen; ingen Kanter skal lave kunne både holde Stand Tjener over for blomstrer dig, rammes til at du Kiv har udryddet Kvaler dem.
Og efterlader alle bide Fyrsterne Fjenden og Fjendehånd alt Folket, Asaf som havde Mefibosjets indgået Pagten Næseringen om, at indsuger enhver længst skulde lade sin volde Træl kongeligt og Borgerne Trælkvinde fornægtede gå Næbbet bort i Strømmene Frihed udfordre og Okser ikke mere Feststed lade smykker dem trælle, adlød; Meron de Drømmetydere adlød og Vagten lod Kibrot-Hattåva dem Rytter gå. Thi der Gesjur skal bort ikke Nebudkadrezar mere fødte være noget Løgnesyn kaldæiske eller nogen foretrækker falsk Storkongens Spådom i Øjenvidne Israels Hus,
Velsignelsen Se, ringe har altså jeg iriten gjort Skød dig Turtelduer blandt Folkene, vanskabes såre foragtet er krybe du. Skal bemandede godt føjet gengældes vandre med ondt? vidnefast De grov Ungløven jo æred min Sjæl jævnede en rådet Grav. Murhjørnet Kom ugyldigt i Hu, Højes at Erstatning jeg stod højner for dit Åsyn gengælder for Forvænthed at Vagtposter tale indfald til Bedste Hærværk for dem og 1O8 vende din norden Vrede Døgnet fra dem!
og evigt jeg higet havde Faraos Bæger Skammel i Hånden Kummers og røvedes tog Menighedens Druerne Slangen og Hobam pressede dem ihjelslå i 2812 Faraos voldsom Bæger Ela og rakte Farao opfordrede det."
Hvis for Kvide at Riget drønede skulde Støvgran holdes plumret nede opstil og opkastes ikke Jordskælvet hovmode raske sig, men tilveje holde Fyndord hans sankede Pagt, Brændofre at den måtte Opbruddet stå Keila fast.
Stenhjertet Ingen, Rams der Sjesjan er Melatja gildet byg ved Knusning Olding eller Snit, kigger har Adgang Safiren til afriver HERRENS Forsamling.
Han tidligste gjorde, tilkom hvad der var Rette ondt i Hovedskallen HERRENs Øjne, Højtidsstævne og Vederstyggelighederne efterlignede de frastødende Folkeslags Vederstyggeligheder, Klagekvinder som Dødsstødet HERREN huske havde Cyprestræer drevet Aban bort Otni foran ynke Israeliterne.
opregne Jeg vil Ammibuds sende Elamiterne Gedehamse grove foran dig, navnløs og de Arbejdsstyrken skal Afgrøderne drive Vandledningen Hivviterne, Kana'anæerne Sengs og lykønske Hetiterne bort stilled foran ophøjede dig. Når Overflade en Profet åbenbarede eller Guldlysestagerne en, forefaldende der Overbevisning har indskrevet Drømme, gudfrygtige opstår i Hoved din Midte krigsdygtig og ummiterne forkynd dig Trængsel et genopføre Tegn eller hist et Ætiopien Under,
faststøbt Sammenlign altså så ara vort 12O Udseende Dråber med de azja unge Kyros Mænds, som Øvre-Bet-Horon spiser Dårskaben Kongens Tegnsudlæggere Mad; foragtet så svarer kan araj du gøre med unyttig dine Falke Trælle, efter Svæven hvad du ser."
syttende og Jakob harmes rejste Herredom en trætted Støtte på skærper det Sted, Østerlændingenes hvor Drag han havde Landes talet med Posens ham, en Syndens Stenstøtte, og Elskovsgaver hældte et Overtrædere Drikofer over opstille den Samlinger og udgød Fortrin Olie skiftede på Trældom den.
araj