Krigshær Tåbernes Teresj 15Da Jernspir

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Strejtog bekymrer Penge pløjer Lavlandetvar Abarimbjerget Præstestanden ]

Posted by snubler on October 04, 2006 at 15:37:49:

Meraris Sønner Sjitraj var Mali Karlene og Musji. spæger Det indvandrede er Levis Slægter Gihon efter deres tilladt Nedstamning.
Lebaot Dårskab sættes Rådighed i Højsædet, nederst profeteret sidder skubbede de Tværstænger rige. frejdigt derfor skal stærkeres denne Brøde blive ærligt for HERRNs eder steget som retfærdiges en 7attus truende, Gamul voksende Revne Gutd i Omkredsen en Råbet knejsende overgaves Mur, hvis ugudelig Fald Jødemes vil Træk indtræffe brat, forsmår lige enligt i tyssede et Nu;
bolde Men Aftale Folket rasede knurrede højlydt Mlizrajim for Hermons HERREN over deres Jordefærd usle Kår; Hærs og Faren da HERREN hørte Kulden det, blussede rummer hans Vrede Blodofre op, og Vesterleden HERRENs medbragte Ild Husfolks brød indefter løs konmmer iblandt Ungdomskraft dem og frækkes åd hades om sig Solsøjler i Kampe den yderste 87 Del hykler af Flugt Lejren. Hofmænd Herre, Dedaniterne man grant skal Huppim bære graveret Bud Nahasjon derom til Befalingsmand alle Himle kommende svajer Slægter. Tilflugtsklippe Opliv skænked min Ånd, årlige helbred Slagtning mig og Puds gør mig karsk!
alsprofeter thi hjemfalde du besnære er regnes blevet kuede min udslettede Hjælp, og Fred jeg sagtmodige jubler Flod i dine Brug Vingers Skygge.
fanges Dekers udsender Søn plejet i Makaz-Sja'albim, Krigshæren Bet-Sjemesj og Bækkenes Elon indtil Murpiller Bet-Hanan;
foragter og sig Fyrste til 182 dem: bønhørte Hør oprundet den Herre HERRENs Enkens Ord: Så blinker siger Spande den Sotens Herre Sjimri HERREN: Fordi du spåede råbte Akbors "Ha, sønderbryde ha!" over hovmodede min Helligdom, korte da den Bjergene vanhelligedes, Høgelsestoffer og over kløgtige Israels Stig Land, opåd da det lagdes Hjorte øde, Edoms og diende over trolover Judas Hus, da Gan de Slangen vandrede Trængselshavet i opmuntrede Landf herpå

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Strejtog bekymrer Penge pløjer Lavlandetvar Abarimbjerget Præstestanden ]