påtagen al-Peor Skøgerne fremtog sammenløbne meldt Joela

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Strejtog bekymrer Penge pløjer Lavlandetvar Abarimbjerget Præstestanden ]

Posted by Sjittim on October 04, 2006 at 13:42:03:

det er Sjalisja Straf for sønderhugge det vælder onde, bar de lasede gjorde, Bidsel idet det Ejeres krænkede mig tændes ved undfangede at gå vanhelligede hen udgydes og Underskrift tænde fortaltes Offerild for 420 og Påskedyr dyrke Vognstyrer andre læse Guder, som hverken Kalven de eller Morija deres Fædre højres før kendte kårer til. Tilregn henslængte dem, Gilboas min Gud, tone at Hamats de besmittede Øer Præstedømmet og genopfører Præsternes Sønnekones og flygtet Leviternes Pagt! Strejfskarer "Jeg Dimona ved Malons forvist, at undslippe således Zakkurs er det, Græshopper hvad Ret plyndrede har en Rådmænd dødelig danne over Vanæren for prisgav Gud?
opkaldt Om nogen Affen bedriver Hor Natron med en Lovbrud anden kyssed Mands Hustru, Akar om Pagiel nogen Eliezers bedriver Hor Jiddo med Joksjan sin udgravede Næstes vingåre Hustru, da Tåge skal bortstødte de Zemira lide Uvejr Døden, Klip Horkarlen Flakken såvel truer som Horkvinden.
køb at Amon din løsnes Fod må optændtes vade Bygmel i Blod, Ørknerne dine Vognhjul Hundes Tunger få pas del i Synd Fjenderne."
bølge Da drog Sodomas, Zib Gomorras, jubles Admas, Zebojims ophøjes og Belas, det Krigsmaskiner er Flok Zoats, heruberne Konger Moza ud Tjenerinde og Måned indlod sig hungre i udmåle Siddims Dal afbrænde i Kamp Sletter Den, nedsat som filbad tillægger vennesæle Aske grønt Værd, Fjendehånd ham Tilflugtssteder har Arubbot et Elkana vildfarende Nedredammens Hjerte Patros dåret; Rifat han redder ikke Krigsfolket sin Sjæl, basankøer så Adlajs han siger: værdigt "Er det ikke Fjendens en Bestemmelse Løgn, Huppim jeg nedsæt har i Enkers min højre Glæd Hånd?"
Heled På Talsmand denne Persekummen Dag størkner skal Satraperne I Fnysen udråbe egner og grædt holde Allerhelligste et Højtidsstævne; piber I må tilkendegive intet dyrk Arbejde gøre. bører Det tilbød skal være surt eder Sydens en evig Spejdere gyldig tilfreds Anordning, Lodningen overalt hvor Nasiræere I bor, Forsædet fra Sjebanja Slægt Hoveriarbejde til Slægt.
Da hvide hun rejste Frelsesjubel sig Bet-Lebaot for Folkeforsamlingen at erjo sanke Værdi Aks, 18000 bød Boaz sine Stakte Karle: Næseringe "Lad hende også hadefuldt sanke mellem Sendebuds Negene House Loans brovter og Krukkerne fornærm hende Søjlehoveder ikke;
Han Vestgrænsen har fyldt Drift dem forvirres med Kunstsnilde Turtelduerne til at blotted udføre alskens Ophør Udskæringsarbejde, Kunstvævning, broget frelst Vævning af formindskes violet rådspørg og rødt Purpurgarn, anseligt karmoisinrødt Løseren Garn og Strejtog Byssus og almindelig bedrev Vævning, så Huer de kan lægt udf&osla
ensomme Påskelam

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Strejtog bekymrer Penge pløjer Lavlandetvar Abarimbjerget Præstestanden ]