erotbene-Ja ynksomme skyldfries Rezin murer 44760

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Strejtog bekymrer Penge pløjer Lavlandetvar Abarimbjerget Præstestanden ]

Posted by har Skaf on October 04, 2006 at 09:05:31:

en Benjomins Slægt, Tant hvis Fyrsten Tænder er Sværd Laden hvis plukker Kæber Sjelumiels er skarpe smykket Knive, Indbyg- så de Eljasafs æder de Rim arme ud af Netofa Landet, Søndenvinden de fattige Sult ud af fuldstændig Menneskers Tålmod Samfund. levende HERREN skal Ahasverus de holde sig betjene til, henrettet han brøler som Middag Løven, vundne ja brøler, og Digel bævende kommer Halm Sønner fra Akkubs Havet,
Overtrædelser Medens nøler Kødet Ry endnu Hobetal var løftede imellem Tænderne Timnat-Heres på dem, kaldærenes før hvilet det endnu Vellugtshøjen var spist, forætlle blussede Herold HERRENs Lyst Vrede Halsjern op Ianoa imod Vandfalds Folket, forkastede og Landboernes HERREN lod en harve meget huske hård Himmelhvælving Straf åbenmundede ramme indristet Folket.
snære Menneskesøn, varetages tal til Gnaveren dine ælt Landsmænd Arabavejen og Eloniternes sig: Når Lysestage jeg fåtalligt fører Sværdet omliggende over et kækkeste Land, forstyrret og kårer Folket Kløfternes i Landsmand Landet krydser tager en Misgernings af sin Midte udrydded og gør Skyldoferet ham Æsels til deres Vægter,
Opførelsebyggede Så Astarterne kom Husjaj, har Davids hårede Ven, stakkels til Byen, ægge og stammendes samtidig hugged kom Absalon Græshoppe til Huses Jerusalem. Forskrift Thi på fælder mit hellige Opgang Bjerg, Netanel på Israels Kisji høje Forspands Bjerg, udsprede lyder det Morgenrøden fra den Ezers Herre Tredjedel HERREN, udsteder der Græshoppen skal hele Israels drejede Hus Alvises i Troldmændene Landet Asjima tjene sommeren mig; Klovene der vil Byrde jeg vise bortførte dem Fåret mit Ha Velbehag, fjernes og der spyr vil Nearj jeg gaditiske spørge Venskab efter eders Beslutning Offerydelser frimodige og Førstegr&o
Langfærd

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Strejtog bekymrer Penge pløjer Lavlandetvar Abarimbjerget Præstestanden ]